sunnuntai 23. joulukuuta 2018

Vuohenjuusto-dijontahna

No niin, pitkästä aikaa blogi päivittyy. Minulle jo tuossa pari viikkoa sitten huomautettiin ettei ole päivityksiä näkynyt. Onneksi on muutamam valokuva ja resepti varastossa, joten jotain lisääkin on tulossa lähipäivinä. Mä olen nyt kesälomalla pari viikkoa, niin aikaakin pitäisi löytyä.


Eilen oli perinteinen glögi-ilta. Aikaisempien vuosien reseptejä löytyi klikkaamalla sivutunnistetta glögi. Tällä kertaa erityiseksi suosikiksi nousi dijonsinapilla, hunajalla ja tuoreella rosmariinilla maustettu vuohenjuusto. Reseptin löysin kodinkuvalehti.fi sivulta. 


Tässä reseptin mukainen ohje (minä tein kolminkertaisen annoksen ja määrät eivät tainneet mennä ihan tämän mukaan):
  • 150 grammaa pehmeää vuohenjuustoa, esim Chavroux jota mä käytin
  • 1 tl karkeaa dijonsinappia
  • 1 rkl juoksevaa hunajaa
  • ½ tl silputtua tuoretta rosmariinia
Sekoita tahnaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti